Compare Properties Title

Compare
You can only compare 4 properties, any new property added will replace the first one from the comparison.

گلزار شهدای شهر قمصر

گلزار شهدای شهر قمصر

گلزار شهدای شهر قمصر

کاشان - قمصر, Qamsar, قهرود, بخش قمصر, Kashan County, Iran

 

Price On Call

کد گلزار شهدا :

 RH-6131-property

توضیحات

مقام معظم رهبری:

این شهر(کاشان) ، شهیدان برجسته و عزیزى دارد. سرداران شهیدى از این شهر برخواستند. نمیشود نام آورد؛ فهرستشان طولانى است؛ شهید كریمى، شهید زجاجى؛ شهداى بزرگ، فرماندهان؛ كسانى كه توانستند با حضور خود در جبهه، كار بزرگى انجام دهند. برجستگانى از كاشان و آران و بیدگل و مناطق پیرامونى این شهرستانها كارهاى بزرگى كرده ‏اند و استعدادهاى بزرگى را در این راه از خود نشان داده ‏اند.

تصویر امام خمینی و مقام معظم رهبری

آنچه كه امروز برعهده مردم است، قدردانى از شما و شهیدان است. آنچه كه بر عهده مسؤولان است، قدردانى عملى از خانواده‏ها و بازماندگان شهیدان و همچنین جانبازان و آزادگان است. آنچه بر عهده خود شماست، این است كه نام و یاد شهیدان را با عمل و روحیه و زبان خود، همچنان عزیز و ارجمند بدارید. دشمن باید از زبان فرزندان شهدا چیزى را بشنود كه مثل گلوله‏اى در دلش اثر كند. فرزندان شهدا امروز در همه‏ جا هستند؛ در دانشگاهها، در مدارس، در مراكز كار و مسؤولیت، در سطوح مختلف. عزیزان من! هرجا هستید، نگذارید درخشندگى نور شهادت كه در خمیره شماست، به وسیله ترفندهاى دشمنان خاموش شود و افول پیدا كند. به شهادت و راهى كه پدران و عزیزان شما در آن به شهادت رسیدند، افتخار كنید و بدانید اگر شهدا و جانبازان نبودند، اگر آن ایثارگریها و فداكاریها نبود، این ملت امروز تیره‏ روزترین ملتهاى منطقه بود. این كه می‏بینید مردمِ بعضى از كشورها با داشتن دین و احساسات و حرف، جرأت و میدان ابراز آن را ندارند و مسؤولانى بر آنها حكومت می‏ كنند كه اجازه نمی‏ دهند مردم عقاید و احساسات اسلامى خود را ابراز كنند، این وضعیت در این كشور به خاطر سلطه طولانى امریكا به‏ مراتب از آن كشورها بدتر می شد؛ زندگى مادّى و معنوى مردم لگدمال اهواء و اطماع دشمنان می‏شد. آن عنصرى كه به این ملت عزّت و آبرو داد و در واقع حیثیّت و حرمت ملت ایران را حفظ كرد، عزیزان شما – همین شهیدان و ایثارگران – بودند.

بازدیدکننده گرامی، به منظور ارسال نظرات (به خصوص موارد اصلاحی در اطلاعات شهدای عزیز و گلزار شهدا در سراسر کشور) با نشانی صندوق پست الکترونیک info@fakeh.ir  مکاتبه نمائید.

گلزار شهدا در نقشه

گلزارهای مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *